Pelukis Hebat | Idea Jenaka

4 ulasan

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

Kadang dalam hidup ni, kita akan ada kawan yang banyak idea-idea jenaka yang membuatkan kita sentiasa rasa tersenyum. Kali ini DR nak cerita mengenai satu idea jenaka bertajuk Pelukis Hebat.

Ceritanya macam ni, Ali dan Abu dalam perjalanan untuk pulang ke rumah usai dari menghabiskan urusan mereka di luar. Sampai di sebuah lampu isyarat, Abu yang duduk di kerusi penumpang melirik keluar memandang dinding yang padat dengan lukisan mural bermotif flora dan fauna.

Gambar Jummy Art Mural Artist 3

"Kau tahukah Abu, aku kenal ni pelukisnya."Ali yang menyedari Abu sedang memandang lukisan tersebut dengan takjub pun membuka bicara.

"Hebatkan..orang kita juga bah ni pelukisnya" sambung Ali lagi.

"Iyalah. hebat betul pelukisnya ni. Mukamu pun dia boleh lukis." jawab Abu sarkastik sambil menunjuk ke lukisan monyet.

Jummy Art Mural Artist - Dasir Rounin 1

"(*&^%@#$%^&*"Ali merasa jengkel.

Abu ketawa semahu-mahunya.. 😂😂😂

Pelukis Mural Yang Hebat

Lukisan Mural berkonsepkan Flora dan Fauna ini adalah lukisan yang dilukis oleh Seorang Pelukis Mural bernama Jimmy. Sememangnya beliau seorang artis seni catan yang berbakat. Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan perkhidmatan lukisan mural dari beliau, anda boleh menghubunginya melalui laman facebook beliau iaitu Jimmy Art Mural Artist.  Berikut adalah antara hasil kerja beliau:-

Gambar Jummy Art Mural Artist 2

Gambar Jummy Art Mural Artist 3

Gambar Jummy Art Mural Artist 1


Sumber Gambar


Artikel disediakan oleh:-

testimoni
Dasir Rounin

Admin ghairah menulis untuk melempiaskan buah fikiran sebagai manfaat kepada pembaca kerana "Sebaik-baik manusia diantaramu adalah yang paling banyak manfaatnya bagi orang lain." (H.R. Bukhari).

BLOG PRODUK SERVIS

Artikel Terkait

4 ulasan

  1. Tangan seni ni.... terpukau uncle!

    BalasPadam
  2. Sentuhan tangan magis. Cantik lukisan mural tu. Tumpang kesian kat Ali. Abu ni tak rilek betul nak kenakan Ali.

    BalasPadam
  3. Sentuhan tangan magis. Cantik lukisan mural tu. Tumpang kesian kat Ali. Abu ni tak rilek betul nak kenakan Ali.

    BalasPadam

Catat Ulasan